Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За зверненням Верховного Суду Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було реалізовано новий функціонал підсистеми «Електронний суд», який удосконалює управління електронними судовими справами та обмін документами.
Оновлений програмний інтерфейс дає змогу відправляти процесуальні документи з автоматизованої системи документообігу суду (АСДС) користувачам кабінету «Електронного суду», які не є учасниками справи, та отримувати до АСДС документи від таких користувачів. Для користування описаним функціоналом особа повинна мати обліковий запис в Електронному кабінеті.
Новий функціонал дає змогу судам спілкуватись з користувачами Електронного суду, обмінюватися як процесуальними документами, так і матеріалами судових справ в електронній формі, навіть якщо вони не є учасниками по цій справі.
Це важливо, у разі необхідності здійснювати виконання окремих процесуальних дій (наприклад, збір доказів тощо), при передачі матеріалів у межах апеляційного або касаційного провадження, у процесі іншої передбаченої законодавством взаємодії судів.
Перевагами електронного обміну між судами і учасниками електронного кабінету є оперативність, економія ресурсів, безпека і гарантованість доставки. Крім того, усі операції фіксуються в системі, що забезпечує контроль і можливість відстеження руху документів та дій з ними.
Електронний обмін документами між судами — це ключовий елемент цифровізації судової системи, спрямований на підвищення ефективності, прозорості та доступності правосуддя.
Джерело: ДП «Інформаційні судові системи» https://ics.gov.ua/ics/news/novyny/1733856/