flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 

Господарський суд Одеської області

65119, м. Одеса, пр. Шевченка, 29

код ЄДРПОУ – 03499997

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Послуги з супроводження програмного забезпечення, а саме: комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду», код ДК 021:2015 – 72510000-3 «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями»

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Переговорна процедура відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, або якщо існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності 

UA-2022-07-07-002144-a

 

Розмір бюджетного призначення: 

90593,58 грн. з ПДВ.

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

90593,58 грн. з ПДВ.

Очікувана вартість визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін шляхом розрахунку середньоарифметичного значення серед трьох отриманих цінових пропозицій від суб’єктів господарювання, що надають аналогічні послуги на території України та мають відповідні дозвільні документи.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик:

Термін постачання — з 01.01.2022р. по 31.07.2022р.

Положенням про автоматизовану систему документообігу суду (затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, зі змінами та доповненнями, далі - Положення) визначено, що адміністратором автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) є державне підприємство "Інформаційні судові системи", яке забезпечує: технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.

Пунктом 1.4.2. Положення передбачено, що у місцевих та апеляційних господарських судах, Вищому господарському суді України використовується комп’ютерна програма "Діловодство спеціалізованого суду", розроблена адміністратором автоматизованої системи для судів господарської юрисдикції.

Згідно висновку №598 комплексного експертного дослідження від 25.01.2022 року, проведеного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні, зокрема місцевими господарськими судами, закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду у ДП «Інформаційні судові системи» відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, є обгрунтованим.